Skoči na glavno vsebino

(Foto: Geci Tijan)

Ideja za postavitev vremenske hišice na šoli se je rodila iz želje po uporabi sodobne tehnologije za praktično poučevanje družboslovja in naravoslovja, še posebej geografije, kemije in fizike. Učitelji so prepoznali potrebo po izboljšanju razumevanja osnov meteorologije med dijaki ter po spodbujanju raziskovalnega duha. Prav tako je bila ideja usmerjena v uporabo različnih naprav in instrumentov za spremljanje vremena v realnem času.

Za postavitev vremenske hišice je idejo podala učiteljice geografije. Pripravili smo načrt za samo hišico, ki naj bi bila preprosta, a vzdržljiva in zaščitena pred vremenskimi vplivi in določili lokacijo, kjer bo vremenska hišica postavljena.

V okviru projekta GLOBE smo prejeli zgornji del vremenske hišice in potrebne instrumente (termometer, barometer, higrometer in druge naprave za merjenje vremenskih parametrov).

Dijaki so pod mentorstvom učitelja dokončno obdelali vremensko hišico iz materialov, kot so les in kovinske komponente. Vsi potrebni instrumenti naj bi bili nameščeni znotraj hišice, ki je bila zasnovana tako, da omogoča enostavno dostopnost in uporabo.

Dijaki imajo zdaj priložnost, da v okviru učnih vsebin pri izbranih predmetih aktivno spremljajo vremenske pogoje in analizirajo pridobljene podatke. S tem se učijo o povezavah med znanstvenimi teorijami in vsakodnevnimi pojavi.

Dijaki programa tehnik računalništva bi lahko v okviru pouka ali projektnega dela zbrane vremenske podatke shranjevali v podatkovno bazo in jih prikazovali v šoli preko spletne strani, digitalnega zaslona ali druge vizualne rešitve.

Vremenska hišica je postala tudi del različnih izvenšolskih aktivnosti, kot so raziskovalni projekti, šolske ekskurzije in drugi dogodki, kjer se dijaki lahko neposredno vključijo v zbiranje podatkov in raziskovanje vremena.

Vremenska hišica na šoli je uspešno izveden projekt, ki omogoča dijakom, da na praktičen način spoznavajo in analizirajo vremenske pojave. Dijaki so postali bolj vključeni v naravoslovne znanosti, se učijo o meteorologiji in uporabi tehnologije za zbiranje in analizo podatkov.

Projekt vremenske hišice omogoča boljše razumevanje naravnih pojavov in spodbuja raziskovalni duh med dijaki.

Lydia Lavrač Dostal

Fotogalerija postavitve vremenske hišice >>

(Foto: Alenka Lenarčič)

Orodna vrstica za dostopnost